HELLO

HELLO

Anything that I like
HELLO

HELLO

Anything that I like

لایت کوین

  



جامعه بشریت در جهان امروز سعی در کسب مهارت ها و فناوری های هرچه بیشتر در فضای مجازی هستند و ما شاهد پیشرفت روز افزون علم و فناوری خصوصا (فضای مجازی) در سراسر جهان هستیم. به صراحت می توان گفت بیشتر کشورها حتی کشورهای جهان سوم به این موضوع که باید صنعت تکلونوژی خود را بهبود ببخشند رسیده اند.

یکی از فناوری های دیجیتالی که باعث رونق بسیار خوبی در زمینه ی انتقال ارز و تسریع در مبادلات تجاری شد شبکه دیجیتالی بیت کوین هست .

 در اینجا یک شبکه دیجیتال دیگر به نام لایت کوین معرفی می شود.

لایت کوین چیست؟

لایت کوین همانند بیت کوین یک سکه اینترنتی و یک شبکه دیجیتال برای انتقال ارز و مبادلات تجاری می باشد.لایت کوین به دلیل امنیت شبکه و حمایت گسترده دومین پول الکترونیکی (ارز اینترنتی) پر طرفدار در دنیا می باشد.

به عبارت دیگر لایت کوین یک شبکه دیجیتال بر پایه انتقال ارز و انجام راحت تر و سریع تر انتقال ارز و مبادلات تجاری می باشد وهزینه انتقال تقریبا صفر و انتقال آنی می باشد.

مزایای لایت کوین

از ویژگی های بارز اهمیت لایت کوین سرعت بیشتر آن در انتقال است.هر بلاک در هر 2.5 دقیقه تولید می شود و برای استخراج ان از cpuوGpu استفاد می کند و برای همین کاربران می توانند همزمان با بیت کوین آن را استخراج کنند.

معادلات پیشرفته ریاضی باعث امنیت شبکه لایت کوین می باشد و همین به کاربران این اجازه رو می دهد که موجودی خود را کنترل کنند. از همین جا می توان گفت که لایت کوین هم مانند بیت کوین دارای امنیت قابل ملاحضه ای می باشد.

از بیت کوین به عنوان طلا و از لایت کوین به عنوان نقره در شبکه های دیجیتالی می توان یاد کرد.

پیدایش لایت کوین

لایت کوین توسط یک گروه کوینر هایی ساخته شد که قصد ساخت سکه مجازی راحت تری برای استخراج را داشتند.از انجایی که مشتریان بیشتر به بیت کوین مراجعه می کردند دشواری محاسباتی شبکه بالا رفت و دیگر cpuوسیله مناسبی برای استخراج بیت کوین نبود و لایت کوین به عنوان یک شبکه دیجیتال در همین راستا به وجود آمد.



https://electrum-ltc.org


OR


https://litecoin.org